Meest gestelde vragen

Misschien staat je vraag hier tussen

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Indien je product op voorraad is in onze winkel, en je op werkdagen voor 15.00 uur je bestelling hebt geplaatst, wordt het dezelfde dag nog verstuurd.
Producten die besteld moeten worden streven wij om de bestelling binnen 3-5 werkdagen te versturen

Onze pakketen worden vervoerd met GLS. Onze ervaring leert ons dat de pakketten meestal de volgende dag bezorgd worden

Kan ik mijn bestelling ook af halen in de winkel in Kerkdriel?

Jazeker! Als de bestelling is geplaatst en kiest voor de bezorgwijze ophalen dan zorgen wij dat je bestelling met zorg wordt verwerkt. Zodra de bestelling klaar ligt krijg je een mail of sms van ons.

Hoe krijg ik mijn kap, zeil of boottent voortent bij ZON klaar?

Je kunt je kap, zeil of boottent voortent tijdens onze openingstijden bij ons langsbrengen en wij zorgen ervoor dat de kap na een aantal weken weer fris en schoon opgehaald kan worden.

Is er nog een reparatie nodig dan kunnen wij dit herstellen in in onze eigen zeilmakerij

Ik heb een zeilreparatie, kan ik terecht bij jullie?

Dat kan zeker! Je kunt het beste even contact met ons opnemen. Samen kunnen we bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Kan ik een product retour sturen?

Een product mag binnen 14 dagen retour gestuurd worden. Help ons, de pakketdiensten en het milieu een handje en stuur niet zomaar iets terug.

Is het toch niet wat je er van verwacht had laat de verpakking heel en verpak het product stevig in een doos en stuur het retour naar

Bateau Bootservice
Patestraat 7d
5331 EA Kerkdriel
Graag in de doos kopie van de factuur en de reden van retour.

Binnen 3 werkdagen storten wij je aankoop bedrag weer terug.

Moet ik een afspraak maken om in de winkel te kijken?

Je bent van harte welkom zonder afspraak in onze winkel.

Openingstijden van de winkel zijn:

Maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 16.30 uur
Zaterdag van 8.30 uur tot 12.00 uur.

We helpen je graag!